Úvodní stránka » RECEPTY » Chia-mangový pudink

Chia-mangový pudink

Rychle hotovo a pravděpodobně i rychle snědeno.

Poměr manga a jogurtu volte podle chuti a taky podle vyzrálosti manga. Čím sladší a výraznější bude, tím víc jogurtu můžete přidat. Ale vždy by měla dominovat chuť manga. Vlastně je to variace na mangové lassi s přidanou výživovou hodnotou.

 

Potřebujeme:

  • 550g zralého manga (1 velké)
  • 250g Hollandie (odloučenou syrovátku slijte)
  • 30g chia semínek
  • 200ml vody

Postup:

  1. Chia semínka zalijte vodou; cca po deseti minutách vznikne kompaktní gel.
  2. Vyberte dužinu z manag. nejlépe to jde asi tak, že naplocho kolem pecky odkrojíme 2 velké kusy (viz foto) a zbytek kolem pecky už půjde snadno odkrojit i oloupat. 
  3. Kousky mangové dužiny promixujeme s jogurtem.
  4. Do vzniklého hladkého krému zamícháme chia gel - už nemixujeme, chia semínka byměla zůstat celá.

 

Výživové hodnoty na 100g:

Kcal: 50, bílkoviny: 1,1g, sacharidy: 8,6g, z toho cukry: 8,1g, tuky: 1,2g