Úvodní stránka » Zajímavosti o zdraví a výživě » Praktické tipy (nejen) při hubnutí

Praktické tipy (nejen) při hubnutí

aneb jak si nekomplikovat hubnutí a jak zvládat "krizové dietní situace", které pravděpodobně přijdou:

  • Pokud pracujete v kanceláři, vyplatí se mít v šuplíku nějaké "pohotovostní" trvanlivé potraviny, jako třeba malou konzervu tuňáka ve vlastní šťávě, malou proteinovou tyčinku, mandle nebo jiné oříšky (ale pro jistou rovnou naporcované, např. v malých pytlíčcích), knackebrot ap.
  • Pokud vyrážíte do města, je také dobré ssebou něco mít: každopádně malou lahvičku vody, protože často opravdu platí, že hlad je převlečená žízeň, jablko, menší banán, bílou picí Activii, oříšky ap.
  • Když máte na něco chuť a víte, že to není hlad, pomůže někdy jít si vyčistit zuby.
  • Na nákup nechoďte hladoví. Pokud možno mějte připravený seznam toho, co chcete koupit, a neodchylujte se od něj.
  • Až na výjimky (diabetici) je vhodné jíst pětkrát denně menší porce, protože takto se Vám tolik nerozhoupá hladina krevního cukru a sníží se pravděpodobnost "chutí" a nárazovitého přejídání.