OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Žena, 49 let

   únor 2014

         

Potřebovala jsem spíš celkově zpevnit a trochu zhubnout. Nikdy mi nechutnalo tučné, ovoce a zeleninu jím nadprůměrně, jím pohanku a quinou, ale stejně to pořád nebylo ono. Martina mi rozepsala jídelníček - celkově to byly menší porce a poskládané jinak, než jsem si dělala já. Chodila jsem na spinning a taky hodně pěšky. Shodila jsem tři kila, jsou mi volnější kalhoty a tělo je zpevněné. Žádná zásadní změna napohled, ale mám, co jsem chtěla, a navíc už teď vím, jak, co a kolik mám jíst, co na mne funguje a jak si jídelníček správně sestavit.

Komentář FitGourmet:

Tato klientka byla měřena na váze InBody, která poskytuje přesné hodnoty pro vnitrobřišní tuk. Sloupec "doporučená hodnota" uvádí optimální rozmezí jednotlivých hodnot zprůměrované dle věku, pohlaví a rasy.

 

Klientka sportuje, hned na začátku naší spolupráce měla nadprůměrnou hmotnost svalů a její bazální metabolismus byl proto relativně vysoký. Pro zpevnění jsem jídelníček upravila tak, že na 1kg cílové hmotnosti obsahoval cca 1,5g bílkovin (s odlišením dní, kdy sportovala). Výsledný rozdíl v hmotnosti není velký, nicméně většina váhového úbytku šla na úkor tuku, snížil se i tuk vnitrobřišní. Nicméně další hubnutí již moc nedoporučuji, hodnoty celkového tuku jsou již od začátku pod doporučovaným rozmezím a extrémně málo tuku pro organizmus není, z mnoha důvodů, dobré (stejně jako jeho přebytek).